Satışı Yapılan Bir Ürünü Servise Alma

gkursad
Mesajlar: 323
Kayıt: Cmt Haz 04, 2016 7:09 am
İletişim:

Satışı Yapılan Bir Ürünü Servise Alma

Mesajgönderen gkursad » Prş May 25, 2017 8:46 am

KRS v4 ile işlemlerinizi hızlı ve pratik bir şekilde yapabilir, değerli vaktinizden tasarruf sağlayabilirsiniz.

1- Yeni bir İş Emri oluşturun.

Screenshot_3.png
Screenshot_3.png (11.82 KiB) 1097 kere görüntülendi


2- Yeni İş Emri penceresi üzerinden servis girişi yapılacak carinizi seçin ve Cihaz Seri Numaraları penceresini açın.

Screenshot_4.png
Screenshot_4.png (50.02 KiB) 1097 kere görüntülendi


3- Açılan pencereden Satışlar sekmesine ulaşın. Carinize yapmış olduğunuz Seri Numaralı satışlarınıza ait ürünler listelenecektir.

Screenshot_5.png
Screenshot_5.png (14.35 KiB) 1097 kere görüntülendi


4- İlgili ürünü seçin. İş emrinize ait gerekli alanları doldurduktan sonra iş emrinizin kaydedilebilmesi için Kaydet butonuna tıklayın.


NOT: Bu özellik kullanmış olduğunuz KRS sürümüne göre değişiklik gösterebilir.

“Servis Modülü” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir